Sunday, May 23, 2010

Zoo Negara Memang Best!!

Semalam, en Hubby berbesar hati membawa anak-anak ke Zoo Negara. Terima kasih sayang kerana menggembirakan hati anak-anak..Aku?Aku memang la sentiasa gumbira kalau anak-anak dah gembira kan...Awal2 pagi selepas selesai solat Subuh, aku menyiapkan tugasan2 aku sebelum anak-anak bangun..Dan semestinya perkara yang paling malas untuk aku buat ialah iron baju yang bertimbun2 tu...kalau nak tunggu balik dari Zoo baru nak iron..alamatnya lupakan sajalah niat baik itu..mesti penat dah jalan-jalan nanti...

klik photo for larger image..

Kami sampai di sana jam 11.15am..dah panas tu..Keseluruhan tiket masuk berharga RM84.00 & RM13.00 for tramp fees. Pastu masuk la jalan-jalan sampai pukul berapa pun takpa...Muka masing-masing dah excited sangat termasuklah yang besar2 ni pun kan...so kita layan jer gambar ni dulu okay...

tgh bayar tiket masuk..adik masih terpinga-pinga tempat apakah ini...
pose wajib atas tram

Kami dibawa oleh pemandu tram sambil diterangkan nama haiwan2 yang kami lihat di sepanjang perjalanan...Hana Amani adalah insan yang paling teruja bila melihat binatang-binatang ni...terjerit-jerit suruh kita tengok...Kakak dah besar jadi dia takder la mcm org hysteria tengok binatang2 ni...

**************************bersambung...


No comments: