Wednesday, May 19, 2010

Aku tau mesti hang bagi aku punya!!!!

Ish..apala nasibku...dapat award kena amik sendiri..masalah tu kena pi amik kat blog dia plak tu...bukannya dia bagi secara terhormat..apa kes ni Eda...hmm..boleh main copy2 camtu jer ker?aku pun species jakun cam hang jugak...taktau camna nak buat ni..hehehe...

Niway..terima kasih la ingat gak kat aku..mcm aku ni..nak tag sapa ek..melainkan hampa 3 org jer...shiepah nya blog apa ek?

rules award ni:


1. put the logo on your blog
2. pass the award on to 12 bloggers
3. link to the nominees within your post
4. let them know they received this award by commenting on their blog
5. share the love and link to the person whom you received this award


oklah, dengan ini saya pass Sunshine Award kepada ...... jeng jeng jeng.....




1.Eda-main pass2 balik boleh ker?
2.Mahani-bila la dia nak tgk award ni agaknya
3.Melia-of course ler minah ni sure dpt nyer
4.shiepah
5.
6.
7.
8.


alamak mana nak cari balance2 ni...susah ni...


kawan2 sekalian....sila amek award masing2 ya....aku pun ikut cam Eda la..boleh ker ketuk pintu depa bagi sendiri?

No comments: