Wednesday, May 12, 2010

Sebab suka tengok Adamaya...

Hai semua...hari ni kembali berblog semula sebab bercuti semalam sebab Amani demam..Ni nak menjawab soalan aQueen kenapa suka sangat tengok Adamaya?Sebenarnya begini aQueen...nak kena tukar tajuk sikit...

KENAPA HUSBAND SAYA SUKA TENGOK ADAMAYA??
ini bukan auta yer..ini kebenaran yang aku harus terima..memang en hubby ku sanggup tunggu jam 6.30pm untuk tengok Adamaya...hai sabor jelah...alasannya sebab en hubby suka tengok LISA SURIHANI.................hmmm...boleh????


dan




KENAPA AKU SUKA TENGOK ADAMAYA???
mesti nak kena counter balik kan...aku pun suka tengok Adamaya sebab suka tengok Adam yang encem tu....lagipun lakonan dia ada kelas lah...tak mcm berlakon pun...suka jugak tengok lakonan saper tu yang sengal kawan Dani....tiba2 jer dia muncul memeriahkan industri hiburan ni...




dan




KENAPA ANAK AKU SUKA TENGOK ADAMAYA???
Anakku NUR HANA AMANi suka jugak tengok cerita tu sebab budak kecik dalam cerita tu pun nama AMANI...senyum2 dia sambil tengok tv...



No comments: