Monday, May 10, 2010

HOW DO I MET MY BELOVED HUBBY


Tag from EDA

First time jumpa with your hubby bila dan kat mana?
Jumpa kat Kamsis Burhanuddin Helmi, UKM

Love at first sight?
Mungkin ya..tapi dialah orang yang paling aku menci dulu...Tu la...sapa suruh benci-benci nih...Mula-mula jumpa tu bukan aku benci dia pun tapi dia ni jenis tak faham bahasa...masa tu aku tgh couple ngan sorang mamat nih tapi dia ngorat jugak...tak putus2 asa...

Who is he when the first time u met him?
Dia masa tu..baru nak dilantik jadi NYP Kamsis D. Kami jumpa pun dalam Projek Minggu Keluarga(MK) Kamsis..Aku di bawah sekretariat yang sama ngan dia..


How long it takes for him to ask you out for a date?
How long tu aku tak sure..tapi aku rasa dia dah lama syok kat aku...hehehe...betul kan Yang???Dia selalu ajak keluar tapi aku yang jual mahal..

1st place dating di..
1.Dalam komuter time kena jemput budak
2 yang terlibat dalam projek MK tu kat Puduraya dengan dia...(atas arahan senior).Masa tu aku merungut2 sebab kena keluar ngan mamat hensem & smart walhal aku ni sempoi habis.Tapi sampai sekarang aku ingat lagi baju kaler maroon dia pakai..hensem ooo..(dalam hati jer aku puji)..Till now aku masih blom tau rancangan dia ngan senior aku tu.

2.The Mines, keluar pun ngan kazen dia sebab dia suruh kazen dia datang ambil.Geramnya...macam kena paksa jer..

How he proposed?
Proposed?Ish...ader ker ek?tapi seminggu selepas konvo dah tunang.

Special date with your hubby?..
Special date?Hmmm...tak ingat la...

Changes that he asked you to do??..
Takder..cuma dia selalu merungut dan tersangat faham aku malas angkat tipon.

What about him that you love so much?.
Penyabar sangat-sangat..(berkurun lamanya tunggu aku jawab ya sebelum keluar dulu)

What is about him that you wish he would change?
Jadi romantik macam dulu-dulu....sentiasa mencari masa untuk bersama-sama selalu....

You will lose your mind n crack your head when he?..
bila aku merajuk dia buat dekk jek....sama la mcm Eda tu..

You will smile thru your eyes for the whole day when he?..
Ringan tulang, bantu kemas rumah..


Complete below sentences "my love towards my hubby is as big as.."...
my HEART..Sayang...I love you not only for what you are, but for what I am when I am with you...


No comments: