Friday, May 21, 2010

Bertuahnya badan kalau hari-hari camni

Sebenarnya dah beberapa hari nak post entry ni..tergendala sebentar sbb lupa bawa kamera..nak guna Miss White aku tu, semua orang dah maklum kan..yang Miss White aku tinggal nyawa-nyawa ikan jer lagi...Dan dah lama jugak aku tak post entry pasal makan-makan ni kan...

Balik kerja terus masuk dapur...hari ni aku masak Sambal Udang yang dok ada dalam freezer tu..Aku bodek jer en hubby cakap sambal kuinin yang dia tumbuk tu sangat yummy..terus dia amik batu lesung buatkan aku semangkuk lagi...huh..meleleh2 air hidung aku makan sebab sedap walaupun pedas...

Menu satu lagi ni aku pun taktau masuk kategori apa...aku rasa salad kot...



Walaupun sekali sekala dia turun dapur...rasa bertuah sangat...itu kalau hari2 tu...gemuk agaknya badan aku ni..bahagia sokmo!!

No comments: