Tuesday, May 25, 2010

I want to change this Under Ware...

Dari riak wajah perempuan cina ni sangat pemalu dan sangat sopan..berdiri tak jauh dari aku dan en hubby..Nampak ada 2 kotak di tangannya...Tiba-tiba....

Chinese Girl : Saya nak tukar under ware ni...

Jusco Girl : Under ware kita tak boleh tukar cik...rasanya semua tempat pun macam tu. Kami tak amalkan pertukaran kalau dah beli

Chinese Girl : (Berubah tempat...Mundar mandir kat situ...agaknya malu kot sebab ada pelanggan lain kat situ)
Tengok dia memegang satu kertas dan terintai2 kat tag nama Jusco Girl (ada 3 org kat service counter tu..) sambil menulis nama2 mereka..

Jusco Girl : Nak complain ada form kat tepi ni...(Jusco Girl ni yang "kurang pangkat" sikit..tapi budak muda..angin jugak dia..tapi memang pun masam jer muka dia dari tadi)

Yang tengah melayan aku ni supervisor dia...cool jer..tapi pelik jugak aku..agaknya under ware tu dia beli untuk husband dia ker...boyfriend dia ker..tak pasti pulak..ish..kalau dah cuba tu, boleh ker main tukar2...ish..taknak aku...







No comments: