Thursday, March 4, 2010

PENCAPAIAN TERBAIKKU!!!


Wow..apa yang terbaekkkk wok!!..hahaha..selepas 31 tahun...akhirnya impianku dah tercapai...D90...???oh no!!!apa ek??kita saksikan....
*


*


*


*


*


*


*




Akhirnya aku berjaya mengapungkan diriku yang kurus ini...huhuhu....walaupun berbadan kecil dari dulu...aku memang tidak boleh berenang langsung..setakat dok kat gigi air jer...kalau masuk dalam pool ker..dalam sungai ker...dalam laut ker..hanya berdiri sahaja...

Alkisahnya pada Sabtu lepas@27.02.2010 mendapat jemputan dari cousinku untuk ke rumahnya di Wickham Residence, Ampang Hilir...Aduh..hai kat mana pulak la rumahnya ni...sebelum pergi aku dah print map dr Google..aku dah tau kepantangan en Hubby ku kalau ke mana2 tak tahu jalan...jemputannya utk makan tengahari tapi kami sampai time high tea...bukan sesat tapi menyinggah dulu di klinik gigi...

Sesampainya di sana..anak2 ku dah tak sabar lagi...nak mandi manda...so lepas tukarkan baju..depa pun terjun..aku ngan en hubby pulak dok makan2 sambil chit chat ngan cousin2 ku yang ada..Bila gelap jer..cousinku yang kupanggil Abang Jone ini pun ngajak aku berenang..huh..aku kata kalau takdak sapa nak ajaq aku berenang malas la nak turun...

So aku, en Hubby dan Abg Jone pun mula la masuk dalam pool..bini dia la yang dok ngajaq aku cara pernafasan...Huh....nafas pun pendek...susahla...aku dok pok pek..pok pek...try punya try...akhirnya aku berjaya......hoyay..hoyay...aku tak dapat bayangkan saat2 itu...dan aku pun mula show off...walaupun berjaya berenang beberapa meter...tapi kalau untuk sapa yang taktau berenang..mesti sangat2 teruja dengan moment2 ini..bagi yang dah terer tu...tak heran dah kan...sampai bini dia tanya..memang dah tau berenang ker...aku kata..ini la pertama kali aku berjaya terapung macam ni...

So this is the pool and the house...rumah satu floor ngan swimming pool...best kan....

Wickham Residence, Ampang Hilir...

No comments: