Thursday, March 18, 2010

Baju-Kenduri Oh Kenduri..PArt 5

PLANNING

Hmm...dah sampai Part 5 dah..cepat jugak yer aku mengarang-hehe..nnt aku nak buat tesis pasal perkahwinan melayu lah...kweng-kweng-kweng...So bab apa pulak yer..jenuh la aku nak senaraikan ni...oo..bab baju pengantin...

BAJU NIKAH, BAJU SANDING & BAJU POTONG KEK..

Pemilihan baju telah dibuat di Butik Lambaian, Bandar Bukit Tinggi Klang..hehe..ni butik aunty En Hubby ler..bab harga tuan butik tak bagi confirmation lagi..it comes with a package :baju & make up.So pemilihan telah dibuat pada minggu lepas setelah Salmi mencubanya sendiri..

Akad Nikah:persalinan putih
Sanding:Merah
Potong kek:Oren

Kaler semua kontroversi nih...pelbagai kaler merah telah disarungkan ke badan..dek nak menepati tema merah hitam, akhirnya satu baju amat cantik pada tuan empunya badan telah menjadi pilihan..kalau ikutkan dia yang asyik di padang tu...takut jugak la ngan kaler yang dipilih tu..

so about accessori semuanya disediakan oleh Lambaian Boutique..termasuk tudung, rantai, inner, kasut dan veil. maksudnya apa-apa yang bersesuaian lah..hope si Ayin akan jalankan tugasnya sebaik mungkin..so aku takyah fikir lagi bab 5 ni..serah pada yang pakar ajer...


HASILNYA

baju time sanding-merah menyala...
baju utk sesi potong kek
baju utk nikah..as she wished...

3 comments:

aemie said...

opss.. nk mencelah..

apakata akad nikah pakai silver..asik2 putih jerk..mesti eksklusif sehhh....bunga kiri kanan merah putih...cadangan i jer...i ni kan suka sibuk..

Salwa said...

dah pilih ler bajunya..suka putih tu..suci..

aemie said...

ok..no problem...!