Wednesday, March 17, 2010

Berakhirnya sebuah penantian

14.3.2010...rasa bebanan yang kupikul telah berakhir..alhamdulilah...nak melalui tarikh keramat itu sungguh menguji kesabaran dan memenatkan...tapi..bila dah selesai..terasa mcm blur la sat..taktau nak buat apa...itu yang baru hari ni start berblogging balik...

Apa yang mampu aku katakan kat sini...syukur kepada Allah Taala atas perjalanan majlis yang kukira hampir sempurna...Aku sebagai Pengarah Projek atas lantikan sendiri...hehehe....(nyibuk je lebih)...berpuas hati dengan kelancaran majlis pada hari itu..

Secara kasarnya..beberapa perkara yang diambilkira:

1.Dari segi penyediaan makanan dan khemah..alhamdulilah pihak katerer menyediakan makanan yang sangat sedap dan sampai awal pagi..penyediaan khemah mengikut warna tema tetapi sedikit kecewa sbb aku rasa rendah sgt khemah tu...entahla..maybe aku suka yg tinggi2 kot..nampak saujana mata memandang...tp maybe ada reason depa buat rendah sebab musim hujan dan angin kuat..takut khemah terbang..

2.Fotografer..alhamdulilah..aku sangat berpuas hati dengan komitmen kedua2 beradik ni.....mabeles!!!hehe..thanks to Pn Amelia dan Are-Lan...tapi yang ralatnya terlupa pulak bg souvenir kat depa dan tak pasti depa makan ker tak...siannya...

3.Persalinan dan make up pengantin-alhamdulilah hasil sentuhan Ayeen...Salmi looks so georgeous!!..lady's in Red..aku tak pernah sangka merah begitu menyerlahkan dia sebagai ratu Sehari...

4.Kompang-alhamdulilah jugak sbb aku booked pun melalui telefon saja..ya la bila tak kenai tu mcm2 boleh berlaku...depa tak mai ka...mana kita tau kan....

Ok ..ini ja catatan utk entry nih...ingat nak pinjam koleksi gambaq melia dan alan utk tempek kat sini..jgn marah yer...






No comments: