Thursday, March 18, 2010

Kompang-Part 9

PLANNING

Bab kompang ni aku serahkan pada adik aku Sakinah untuk uruskan memandangkan aku dok kat sini..so agak mudah untuk dia berjumpa dengan pihak yang berkenaan di sana..


Hari ni setelah berbincang dengan Sakinah..kami memutuskan untuk:
1)booking pada Kak Pah-ni yg main kompang masa dia kawin
2)budak sekolah dia..tapi kena tunggu buka sekolah pulak...

yang mana senang la kan..nak tunggu aku..lambat la...

HASILNYA
Hasilnya ialah aku mendapat kompang dari ex office mate aku lepas aku iklan dalam facebook...kompang tu dr permatang bogak..person in charge tu en fazli..bayaran dia cuma rm200 ja lepas negotiate..6 lagu depa main masa depan pelamin..jenuh jugak la nak tunggu sebab masa tu panas terik...apapun tima kasih la sebab memeriahkan majlis kami...

pasukan kompang tiba jam 1 tengahari...uniform hijau sebab uniform lain tak sempat basuh katanya...



No comments: