Thursday, March 18, 2010

Pelamin-Kenduri Oh Kenduri..PArt 3



PLANNING
********************

Bila pilihan tema dah dibuat..kadang2 kerja menjadi lebih senang..tapi kadang2 menjadi agak terhad bila sampai bab pilihan..so kita teruskan dengan part 3 berkenan pelamin pulak..bila aku belek2 koleksi puteri najwa.aku berkenan pulak tengok pelamin dia..tapi kalau nak ikut dia siapla 3-4 ribu kot..hahaha..itu tunggu la nanti kenduri anak2 aku...mau takmau kena la keluar duit kan..ni adik aku..ada excuse lagi ler...ceh..apa punya kakak...

PELAMIn oh PelaMIN

ini kiranya pelamin pilihan aku..tapi tidak la besar camtu...mana la nak muat taman pokok sena indah tu...kita kecilkan skop..tinggal jer kat tengah2 tu..wing2 takyah..bagi jer aku makan chicken wing...tapi mana mau cari itu kerusi beb!!!...

ni maybe boleh amik sikit idea buat kat pelamin...or somewhere else



pelamin wedding planner a.k.a melia dan awa

tadaa...atas ni pelamin yang menjadi pilihan aku untuk digandingkan bersama canopy berscallop hitam merah..sewa setelah aku bercakap sendiri dengan Cik Fuza dari sutera kasih bridal di permatang batu, bukit mertajam adalah RM700.

pelamin pengantin a.k.a kinah dan salmi
pelamin soft white



ni plak pelamin "yishun" kawan masa matrik ukm...br jer kawin 13.12.2009 ritu..

HASILNYA
*********

Alhamdulilah..pelamin yang cantik...rega dia caj masa ni RM700 sahaja..itu during promotion katanya.....kalau takdak promotion...RM850.00.tapi ada cerita tau di sebalik pelamin nih...

Cuaca pada hari kenduri amat baik...syukur sangat sebab 2 hari sebelum tu hujan lebat yang amat...tapi dalam jam 5.30pm...hujan dan angin kuat pulak..apa jadi???pelamin tu terbalik..pecah la chandeliar yang dia gantung tu...board belakang tu pun terbalik...

Org yang buat pelamin ni nama dia Fuza...partner dia tunang dia sendiri...bila jadi mcm tu..tunang dia marah..seolah2 yang kami ni saja pi tolak...hangin betui..semua org nampak dan saksikan kejadian tu...nasib baik takder org bawah khemah tu..dan takder org yg cedera....Hari ni aku dapat laporan dia dtg ambil kat rumah semua peralatan tu...masuk rumah tanpa salam..dan terus blah mcm tu ajer...mcm tu ker berbusiness????nak aku sebut nama company tu ker?so pada para pengantin sekalian..hati2 la yer...






1 comment:

amelia shafer said...

pelamin...: tak de budget tak dapek den nak nolong!!!huhuhuuh...