Wednesday, February 24, 2010

TAK NAK KAWAN.......

AYat ni aku amik dr ayat yang Hana gunakan semalam...Ceritanya bermula macam ni...HanaAmani masuk tahun ni dan bulan ini dah berumur 2 tahun 2 bulan...so sekarang tengah dalam proses bercerai susu....Alkisahnya semalam...sebelum tidur...semua akan wish to each other...good night mama..good night papa..good night hana..good night Dina..good night "tatak"-panggilan Han kepada kakak dia...good night adik....dan diikuti oleh i love u bla..bla...bla...selalunya suara adik Hana yang paling kuat dan akan ulang 5 6 kali...

Tapi semalam..suara adik tak kedengaran...papa beberapa kali menjenguk muka adik....so aku pun mula la berkata...

aku:"adik..good night adik..i love u adik...ait....diam jer adik"

Adik::"TAK NAK KAWAN"...

Apalagi berderai la ketawa kami semua..aku yang sangat2 keletihan terus segar kembali dek lawak yang adik cetuskan....

Sian adik...protes sebab aku tak bagi dia nenen....

No comments: