Thursday, February 4, 2010

Dating ngan Intan & Lenda @ SACC

Hari ni aku gi jumpa Intan dan Lenda di SACC Mall...Kami makan kat Nando's...Intan ler belanja..almaklumla..kan ker dia keje kat oversea...poket mesti tebai tu..hehe...thanks Intan..lain kali turn kitaorang plak...seperti biasa perjalananku penuh ngan kesesatan sepanjang jalan...hohoho..padahal dekat jer pun tempat tuh...But the company was good...i enjoy it very much....dah bertahun2 tak jumpa...since dr keluar u dulu...ngan Lenda ada jugak jumpa sekali...terserempak kat Euro Moda SACC tak silap aku tahun 2006...selama ni hanya erjumpa di internet jer...nnt aku pau gambar dr si Intan...

Banyak betul benda nak dibualkan tapi sayang tak cukup waktu...bising dengar suara kami jer kat Nando's tu...

2 comments:

Norlenda said...

wah wah wah .. ada blog ko ye .. heheheh ... rajin hang ....

Salwa Hamzah said...

weh...ader blog tak?