Sunday, February 7, 2010

Menu Sabtu 6/2/2010

Pagi-pagi ni sebelum pergi kerja..siapkan anak2 spageti lagi...itu jer yang jadi kesukaan mereka...Tengahari pulak en Hubby belikan mee goreng untuk aku..itupun makan jam 5.30 pm sebab aku tertidur setelah tidurkan Hana..Kepala pulak dah 2 3 hari sakit..tah apa pulak sebabnya...

Malamnya..en Hubby masakkan nasi daging atas permintaan adik iparku..so lepas en hubby balik dari main bola..terus ke pasar malam untuk membeli bahan2 untuk dimasak...malangnya sesudah sampai di rumah..rusuk daging yang en hubby beli busuk...en hubby memang tak kisah.aku keluar semula untuk menukar daging ...tapi sakitnya hati aku..alasan yang diberikan oleh peniaga..daging pagi tadi punya dengan tidak menunjukkan sebarang tanda bersalah...hmm..ada ka patut???

Macammana pun hidangan telah disiapkan setelah aku sampai...hidangan lazat hasil air tangan en hubby...aku seperti biasa menyiapkan kuah asam..





No comments: