Monday, November 23, 2009

Souvenirs-Part 8

BUAH TANGAN UNTUK KELUARGA PENGANTIN LELAKI



ini mungkin boleh dipertimbangkan untuk keluarga pengantin lelaki...hehe..cantik jugak dan senang buat tu...dlm tu boleh isi sabun, telur puyuh, coklat dsbgnya..kaler leh tukar jadi merah..riben ikat dah hitam...Anggaran dalam 30 gelas ker..nnt aku try survey kat sini..takat senang mcm ni nak la jugak aku buat..kalau susah2 tu..almaklum la kan...malas..kang si kecik tu tolong buat sama tak nampak pulak rupa gelas..

BUNGA TELUR

Semalam mak dan Salmi dah beli 180 batang bunga telur..sebenarnya aku pun tak pasti berapa banyak kuantiti yang nak dibeli...


simple, cantik dan murah-elok la leh jimat belanja....


ini pun sama jugak...kalau kaler hitam dan merah..sangat canteeeeeeeekkkk..

tadaa...inilah pembalutnya....tisu ikea....

CENDERAHATI UNTUK ORANG KOMPANG DAN MARHABAN

ini pulak beg mungkin boleh diberikan kepada orang kompang dan marhaban..anggaran dalam 30 orang jugak...mungkin Salmi nak sediakan untuk kawan2 dia jugak...so tambah lagi 70 orang...kalau taknak banyak2 design boleh jer bagi cawan kat atas tu..

CENDERAHATI TETAMU
Tetamu2 lain Salmi dah order pada aku sebanyak 500pcs..but tak sure lagi ader ker tak barangnya..Jumaat ni 4/12/09 baru tau...
Semua jemputan 1500 orang

1.Bunga telur yang telah dibeli 180
2.Yang order pada aku 500

3.Utk kompang&marhaban 30

4.Utk kawan2 100

5.Keluarga Pengantin Lelaki 25
6.Sapu tangan

7.Balance 690

Ni satu lagi idea DIY yang boleh aku buat..hehe..senang2 ni suka la aku...






No comments: