Sunday, January 3, 2010

Girls Day Out!!!

Selepas mengambil Hana dari rumah MIL, Dina mengajak aku makan..mau taknya..hari ni Dina terima RM50 dr Azmi masa di ofis tadi..Dina seharian di ofis bermain bersama2 anak big bos hari ni...So dengan RM50 tu la dia ajak aku singgah Mc D la..KFC la..Pizza la..padahal masa tu perut aku rasa full lagi dengan nasi..So destinasi pilihan aku....Secret Resepi kat Tesco Bukit Tinggi...


ni kek2 yang baru sampai ....
masa sampai di Secret Resepi jam 6.15pm ni...kek2 ni baru sampai jer...wow..byknya order...
kakak merajuk lagi..sebab dia kata mama asyik amik gambar adik...
adik dengan strawberry yogurt shake
sedapnya kakak..nak share boleh?
order kat adik kek aper tah..tapi dah penyet adik picit...

Lepas makan...kami pun balik ...papa sampai pun dah lewat...dah plan dengan Dina jangan bagitau papa..sebabnya bila cakap dengan Dina suruh tunggu papa untuk makan sama...Dina cakap ala...papa lambat lagi...mama kena keep a secret tau....ok...

Bila dok lepak-lepak....bil secret resepi terkeluar pulak dari handbag aku...hahaha..pecah rahsia....Dina kata pada aku..mama..next time after makan...mama koyak la bil tu....hampeh tul....berjalan jer otak dia....hehe...

No comments: