Wednesday, January 13, 2010

FINALLY-I'LL GET THE .......

KOMPANG...

Huh..lega betul setelah sekian lama mencari...susah jugak kalau tak tahu ni...walaupun task telah diagih-agihkan...tetapi adakalanya campur tangan amat diperlukan di saat2 yang getir begini...

Setelah aku menerima mesej daripada melia pagi ni...terus aku iklankan dalam facebook...feedback yang aku terima membuahkan hasil...lega..itu yang termampu aku katakan...sejak kebelakangan ni angin aku mcm tak baik jer..bukan nak marah tapi hati tu tak sedap jer...ader beberapa perkara yang terjadi...feedback aku terima drpd Abg Min-staff yang sama2 keja ngan aku masa kat BPM dulu...keduanya daripada En Azman-staff yang sama2 keja kat Idaman dulu...so lepas aku call dan tanya harga..dapat la aku close deal ngan En Fadzli ni dr Ptg Bogak..dia caj RM250..tapi lepas bargain dan dia kenal ngan en Azman ni..dia kasi la diskaun lagi RM50..jadilah RM200..terus aku confirmkan...huh..selesai satu bab..

RUMAH DI TAMAN ILMU

Ni pulak bab rumah sewa aku kat Taman Ilmu...tiba2 penyewa sekarang nak keluar pulak...belum pun sempat setahun...sebab aku harapkan org tolong arrange la yang buat aku tak pasti pasal ader ker tak perjanjian...klu tidak mau ja aku tak pulangkan deposit tu..geram sungguh...so aku iklankan dalam Mudah.com...bertalu2 org tpon..alhamdulilah dah pun dapat penyewanya....rumah 2 tingkat pada kadar sewa RM400..iklan dlm Mudah...mmg la antara yang termurah...memang tak berbaloi betul sbb aku bayar bank rm800..nak refinance kena bagi cukup 5 tahun..klu tidak tak menguntungkan..kang buta ja aku kena top up kat bank......rumah plak baru 4 tahun...lama lagi nak sampai 5 tahun pun....huh..penat...

No comments: