Sunday, January 10, 2010

Congratulation sayang on your achievement....

Hari ni ingatkan tak ke mana-mana...ader jugak...en Hubby maklumkan pada aku yang hari ni ada majlis penyampaian hadiah untuk Dina...majlis aper lagi?oo..rupanya Dina dapat hadiah untuk Mathematics Bronze Level in Kindergarden at Kumon...satu pencapaian yang bagus..ikut pahaman aku...untuk dapatkan Gold Level kena dapat no.100 ke atas daripada semua pelajar Kumon di Malaysia...untuk Silver kena dapat 400 ke atas...dan untuk Bronze kena dapat 600 ke atas..Dina di tempat ke brp aku tak sure..nanti aku confirmkan balik..sebab hari tu gambar dia dah terpampang di whiteboard tu...

So majlis tu diadakan di Hall di Taman Botanic..cantik taman kat situ....mcm mana la aku tak capture pemandangan yang cantik kat situ...haiseh..bleh plak lupa...bukan apa...excuse lagi ler tu....panas sangat...majlis start kul 1pm...sib baik depa bagi makan dulu..kalau tidak sure la lapaq dan takleh concentrate....
part makan ni..si kecil Hana la beriya sangat nak makan...nampak ja ada makan..dia yang awai2 lagi dok tarik aku suh pi amik makanan...

makan dulu...

lepas makan..ader acara penyampaian hadiah...dah tu ada sukaneka plak involve students dan parent...meriah sebab depa amik organizer luar...Dina bolot 3 hadiah...apalagi..hepi sangat la dia kan....

tengah ambil hadiah...
alolo..bucuk masam mama...tahniah yer sayang...
sijil penghargaan..keep it up your good work...
so proud of you...sijil dan trofi...
hehe..sempat buat iklan gigi...
aku tengok sapa lak tu...

penerangan diberikan...
bila nak mula ni....
bermula dengan pantas sekali....
go kakak go...
lajunya dia lari...
adik bagi sokongan..masa ni adik pun bersorak...Dina..Dina..dina...
perah span tu kakak...
5 peserta yang mengambil bahagian...
siapa pemenangnya?
bukan senang nak amik gambar berdua...
kakak sayangggg adikk...
peneman setia anak2...
en hubby tengah menahan nafas mengempiskan perut...
ini dapat hadiah untuk acara isi air dalam balang...tempat pertama tau... ini pulak dapat hadiah untuk acara pancing ikan...dapat tempat ketiga..
dapat saguhati untuk upacara mumia..en hubby sungguh tidak berpuas hati dengan keputusan...

Majlis selesai dekat2 kul 4 jugak...balik terus singgah beli kuih untuk minum petang...aku pulak tertidur lepas tu setelah tidurkan HANA...sebelum tu..ape aku buat ialah..aku rebus cili kering...tiba2 terbau hangit dr atas...dah rentung...sib baik tak terbakar rumah...apa lagi kena pok pek pok pek la ngan en Hubby...dalam kul 6..prepare makan malam...kena makesure semua siap awal...hehe sebab nak tengok AJL...kul 9..semua dah ready depan tv termasuk ngan en hubby....layannnnnn....

2 comments:

amelia shafer said...

wahhh...dina...proud of you tooo!

Salwa Hamzah said...

thank you aunty!!!!