Monday, April 26, 2010

Introducing my new family member...

Hai..masih ingat lagi raungan keramat my princess last friday?so inilah rupanya my new family member..."TT".Nama tu diberi sempena nama yang selalu Hana panggil pada kelkatu...aku pun taktau dari mana dia dapat perkataaan tu...tapi pandai pulak tu bila panggil jer...TT..TT...so papa pun layan jer lah kehendak anak2...

Actually ni bukannya rabbit tapi spesies anggola..kacukan apa dengan apa pun aku tak sure sangat...papa janji ngan anak2 dah lama..masa sebelum aku pindah sini lagi...itu papa promise ngan DIna..kalau DIna dah duduk ngan papa..nanti papa beli...TT tu umo dia baru 2 bulan...tapi bab cuci mencuci...aku memang tak campur...even pegang pun aku tak berani...cute sangat...geram mcm nak pegang..tapi masih belum ada kekuatan...geli...

Hana yang sangat happy dapat TT...tak tahu lah berapa lama TT ni dapat bertahan dengan 2 beradik ni....sat dia ligan..sat dia tarik bulu..dia angkat..dia letak atas cage...huh...memang menyayat hati la kalau tengok...kalau tengok time dia tarik telinga tu lagi best...sampai papa dia pun test tarik telinga dia..dan tanya...sakit tak kalau papa pegang telinga adik mcm ni...sambil tersenget2 badan dia menahan sakit...
Nampak tak kaki TT tu??kotornyer...mau taknya...ada jer projek besar2an dua beradik ni....depa lepaskan TT kat luar rumah time kita bz...

1 comment:

Arif Dzulkifli said...

akhirnye,setelah 3 page sy geledah, jmpe jgak ngan TT akak ni..haha..haa ni nak pesan..arnab tu jgn tarik telinga dia..nnti telinga dia bleh patah..