Monday, April 19, 2010

Alahai...tengah ngajar pun leh pejam mata...

Morning...semalam ke Mydin Klang nak cari Quran DIna sebab aku tau kat situ koleksi yassin, dan bahan bacaan ilmiah sangat murah...dah lama sebenarnya tak jejak kaki ke Mydin ni...yupp..harga ALQuran dia tak sampai pun RM12.Murahkan?tulisan pun cantik...beli sekali dengan rehal dan tempat baca Al QUran yang mcm meja tu..tapi itu untuk Dina buat homework...Habis jugak la RM100 kat MYdin tu padahal nak pegi beli Quran yang RM12 jer pun...

Lepas tu singgah makan malam..aku order kuetiau kungfu dan en hubby order sup ekor...last2 kuetiau aku dah tinggal 1/3 dek dikerjakan oleh DINA dan HANA...dah la aku mintak cili kicap tak sampai2..yang geram tu sampai 3 kali aku minta...last2 budak waitress tu jawab..lambat lagi...geram sungguh mcm la cili kicap tu nak kena masak....grrrrrrrrrrrr...

Sesampainya di rumah..Si DIna suruh aku ajar dia mengaji..nak practise katanya..so lepas aku amik wudhuk..aku pun start ajar....masuk page 2 ja..tiba2 aku rasa mcm hanyut jer..rupanya aku dah terlelap...bila aku bukak mata, mata Dina bulat jer pandang aku..."Sorry sayang..mama letih..."aduh...mengantuk betul...

No comments: