Tuesday, April 27, 2010

GUBAHAN EKsklusif!!!!

Ni nak buat pendedahan eksklusif ni...ha..bukan semua boleh tengok ni melainkan yang kaki pok pek pok pek...Disebabkan tracking entry yang paling fofular dan paling dicari dalam blog aku ni berkenaan hal-hal perkahwinan walhal blog aku ni hanyalah catatan harian sahaja...so aku buatlah pendedahan khas berkenaan hantaran-hantaran zaman aku dolu-dolu...Tahun 2002 tu...boleh terima lagi ker zaman millenium ni ek???

Apapun yang mana baik tu jadikan la panduan kan..yang mana burok tu usahla jadi umpatan pulak kay??Masa tu (tahun 2002-december)..Semua gubahan hantaran ni aku tempah..RM580 tu aku bayar sebab jari jemari ku tak ler sekreatif mana...masa tu RM580..mak aihh..mahal tu..tapi bila difikirkan tak kuasa nak pening2 kepala..dah la anak sulong..anak yatim plak tu...ini perkahwinan pertama dalam keluarga aku..tentu lah banyak benda yang nak kena handle sendiri kan...

Masa tu aku hanya hantar barang2 hantaran yang aku beli kat orang yang nak gubah tu...then aku cakap..terpulang la pada dia nak buat mcm mana...asalkan cantik...Alhamdulilah semua bakul2 yang dia balut ni masih aku pakai sampai sekarang..kira berbaloi-baloi...


DARI PIHAK LELAKI

masa ni handbag pun aku tak reti pakai..maklumlah aku ni kan sempoi jer...tapi aku masih simpan ...dulu aku suka pattern ni..skrg tak lagi...
jam ni wujud lagi walaupun skru hilang...bila la nak pasang balik
brand LANCOME ni..aku suka..tapi dlm tu en hubby campur dgn losyen BODYSHOP.sampai skrg losyen tu ader lagi sebab bau tak best!!!hehe
ni kek royal aising dr en hubby..manis gila!!!
ini potporri..lovely lace kan?bekas ni ader lagi ..tp tutup dia dah pecah..aku simpan brooch..sayang oo nak buang...
ni bantal ni..ader lagi yer...so utk para pengantin baru..kalau beli brg tu biar la boleh simpan lama...ini kenangan seumur hidup ...kalau nak tau..baru2 ni aku beli brg hantaran kat lovely lace utk majlis adik ipar aku..budak jaga kedai tu kata..ini baru tau kak...la la tu jugak aku kata..ye ker dik??akak kawin tahun 2002 pun dah ader la dik....terdiam terus dia...kelentong pun pada2 la kan...
ini telekung yg beli kat Jln Tar..uih ..masa ni telekung ni rega dia RM100++ ooo..sampai la pakai lagi...
ni buah2an dr family en hubby..
wah..2 jam aku dpt ..satu jam tgn ..satu lagi jam dinding...hehe
towel..ini hadiah pemberian dr maklang..tebal betul towel ni..boleh guna sampai 5 tahun..la ni nak masuk tahun ke 7..dah takleh guna dah.


HANTARAN DARI PEREMPUAN@AKU

ini tali pingganG, belt-dah hancuss
bakul ni sekarang ni aku isi bedak anak-anak, perfume dan wangian badan
kalau nak tahu..baju ni ada lagi ....sekali sekala en hubby pakai..

ini dah abis pakai..botol pun dah tak nampak rupa
sireh junjUng dr aku kpd en hubby..ni makndak aku buat...
jam ni dah hilang...ntah mana en hubby letak
ni balang2 kuih ni bukan aku beli...nampak ader lagi dlm lemari rumah MIL
ini potporri..dah takder dah pun...
ha...towel ni mmg cantik kan...tapi rosak sebab banyak sgt gam dia guna..
Sejadah pun dah boleh jadi peti harta karun...


No comments: