Sunday, June 27, 2010

Happy Birthday Ryan!!!

Thanks for your invitation, Madam Amelia...and Happy Birthday to Ryan too..Sorry la aunty tak bawak present untuk Ryan...Sebenarnya hajat aunty tu memang nak attend majlis Ryan tu..tapi its all depends on uncle Sharul..Tapi kan Ryan..nasib baik ibu Ryan tipon uncle Sharul..kalau tak, tak merasalah aunty makan KFC tau...hehe...Ryan memang comel..gebus mcm dalam gambar2 yang ibu Ryan post dalam blog ibu..

Actually yang boleh singgah kat Royale Bintang tu sebab kami baru balik dari kenduri..tak jauh pun dari Gombak tu..tapi aunty ni takut sikit nak ajak uncle...ye lah..kalau dah masam mencuka..mulut aunty ni pun kena tutup baik2 la kan...satgi kalau gunung berapi meletus..susah pulak..

So kepada mummy2 yang berhajat nak menjemput aku ke majlis korang..rojer2 la kat my husband..bukan apa..senang sikit cerita...takyah nak intro panjang2 nanti...muahahahahahha....Lagi satu..aku ni fail sikit bab jalan kat negeri Selangor ni...silap haribulan sesat memanjang...Kalau tahu jalan....senang jer aku merempit...tapi bila terpaksa bergantung kepada darling aku itu yang payah sikit....


suka juga dia kalau kena make up...
meriah...


semua benda si Ryan ni nak kutip...
kutip jer takper...tapi....ngap terus...
tah sapa punya kaler yg dia rembat tu...
comei la anak mama muncung camni...
mama..adik pulak...
mama..adik lagi..penat la aku asyik amik gambar depa ja...itu belum campur suruh amik gambar kaki tangan lagi tuh...

No comments: