Thursday, December 3, 2009

SHOPPING TIME!!!!!!!!!!

Huh..penatnya ari ni...gi warehouse sale kat UNZA PJ ngan En Hubby..bayangkan dari jam 12.45pm..sampai kul 3.00pm..ni pun dah kul 3.45pm En Hubby masih di sana sementara aku dah balik ke opis...ponat sih ngangkat barang...perginya 2 kereta, satu kereta dah penuh..tunggu satu kereta lagi balik..hehe..apa lagi yang diborong oleh En Hubby tu...Ramainya orang..aduh...nak membayar jenuh Q panjang...kerana sayangkan adikku si Salmi hehe..sanggup mengangkat barang yang berkotak2.sanggup berlapar semata2 mau shopping..hahaha...tapi barang dia agak mahal dari selalu yang aku beli dalam kedai kat kilang tuh...

by the way just nak bgtau adik aku, barang tu hanya dapat beberapa sahaja lah..dia mau 900pcs..tapi takde la dapat semua...tak sampai 200 pun aku rasa..tapi takper..masih ada masa sementara nak sampai bulan 3 tu...cuma kat sini aku nak bgtau ada beberapa lagi warehouse sale sampai hari ahad ni..jap aku bg link...http://www.shoppingnsales.com/warehousesales/..

No comments: