Tuesday, October 27, 2009

My 31st Birthday Celebration

My En hubby decided to have seafood for this function. Jadi dia memberi pilihan sama ada nak ke Chinese or malay seafood..I said Muara Ikan Bakar..sebab tepi laut dan dah lama tak ke situ..
Sesampainya di sana, en hubby memberikan aku sejambak bunga..hmm..mmg aku suka bunga..dan en hubby masih ingat itu..

ni la bunga yang en hubby bagi...ada 6 kuntum bunga tapi apasal kaler bercampur2 nih...hahaha..bila aku bertanya what is the meaning of that...he said i love u...other meaning???becoz its cheaper than 12 flowers...hehehe..ini mesti sahih DIna yang pilih kaler...takkan la en hubby tu tetiba ja mix kaler...

Next..aku nampak en hubby keluarkan cheese cake dr bonet keta..surprise la tu kononnya..padahal si DIna dah bocorkan rahsia dalam kereta sepanjang perjalanan kami tadi..hehe..mmg takleh bawa kalau nak beli hadiah lain kali ..kata en hubby..takleh keep secret..


cheese cake..happy birthday Mama


kami terus memilih menu sebelum memilih meja seperti ketam masak 3 rasa, udang -sebenarnya nak makan butter prawn tapi takde so tukar kepada udang masak pedas, ikan pari bakar dan tomyam ayam yang dimakan bersama nasi lemak. minum-jus tembikai, fresh epal dan teh o panas..

Desiran ombak pada malam itu begitu kuat..Suka dengar bunyi apabila ia membelah pantai...rindu betul aku untuk mendengarnya...di samping terdengar hon2 dari kapal2 yang berlabuh..suasananya sangat cantik..i like!!!!!!!Malam ni en hubby sangat sporting..dia yang memberi ruang untuk mengambil gambar..

this is for me...thanks sayang...
before makan...gambar dulu...the busy girl....susun lilin utk mama blow...
tiup cepat....angin laut..nanti padam...

ni aku la tengah potong kek..action jer pun...

The food even though fresh but it was terrible when come to the taste..aku rasa aku lagi terer masak kot..but layannn jer lah kan..org dah belanja..gambar tak sempat nak snap sebab Hana asyik buat hal..baru bangun tido mcm tu la...tengah makan..Dina pulak nak gi toilet..spoilt betul la..sbb aku ni memang ada pantang time makan..jangan pergi toilet dan jangan ajak aku teman..tapi dah ada anak...mcm tu lah..sbb aku akan terbayang segala macam kemungkinan yang ada dalam toilet2 public ni..huh...


ini ajer lah antara intipati makanan yang dah abis...presentation also very bad..hehe..jadi food critics lak..gara2 selalu tengok channel afc.

But aku suka suasana kat situ..ada nyanyian life..tapi apasal singer tu asyik nyanyi lagu sedih jer...hehe..tengah frust kot..and ini antara gambar2 yang dirakamkan..


Ini cicik ngan DIna-fotografer merangkap baby sitter of the day

dah selesai majlis...

satu family

sempat lagi tu...



the presents-coklat from cicik, flower from en hubby dan the mug from Dina

Mug from Dina-got wording inside the mug-so touching
You're there when i need yo, you forget your own worries. you're my refuge and rock, with you i feel secure. maybe i should tell you more often how much i appreciate you, but you're the one I love, a bitmore each day, but you bring warmthand joy in my life..
Thank you honey..for a very wonderful gift.


iklan jap...mug from Dina..hehe

ini pula kad ucapan or surat ucapan drpd Dina untuk mama..boleh la kan..catatan drpd anak kecil untuk ibu dia...aku dulu tak pernah bagi pun kat mak aku masa umur dia...


ini hadiah yang aku tunggu-tunggu..en hubby bagi sofa 1+1+2...thanks darling...

Itu ajer la catatan aku untuk kali ni..ni gambar aku..kasi lebih sikit kali ni..sbb jarang aku buat kemunculan..hehe..kiranya kemunculan khas sempena umur aku yang ke 31.saja nak tengok banyak mana dah kedutan yang timbul...boleh nanti aku suruh en hubby belikan aku krim anti kedut pulak..sebelum aku terlupa..terima kasih kepada semua yang wish aku terutama mak dan keluarga yang pagi2 dah wish..dan kawan2 aku dalam facebook..sangat happy sebab semua masih mengingati...

ok tak?dah 31 tahun...dah tua ker?tak lagi kot....

Sekian, catatan pada hari ini..jumpa lagi next session..

No comments: