Tuesday, October 20, 2009

Santai2 tengok PAPADom


Sukanya DIna yer...


Naper la bear ni lambat sangat...

Kat Playground dalam Jusco

18.10.2009 yang lepas kami sekeluarga pergi tengok cerita PAPADOm kat Jusco Bukit Tinggi. Bagi aku jalan ceritanya sangat best ...komedi yang sangat touching..mcm tu la aku bayangkan Sharul menjaga Dina..kenapa bukan Hana?sbb...DIna is very close to her papa.PAPASharul..hehe..tak mustahil suatu hari nanti pun Sharul akan buat benda yang sama macam Saadom buat pada Mia..tapi harap2 Sharul tak la tukar kerjaya jadi tukang kebun pulak yer..

Sebelum tu kami singgah lunch kat Boston sebab tayangan bermula jam 4.10pm..Apa lagi steamboat la kegemaran suamiku..jap lagi aku upload gambar yang sempat aku rakamkan dalam kedai tu sblm aku stop sebab mata Sharul dah bulat pandang aku..geram agaknya aku asyik mengambil gambar saja..bukan dia tak tau kegilaan aku pada kamera...hehe..hint kot2 dpt kamera masa hari jadi aku ni..berdoa je la kan..tapi kalau murah2 pun aku taknak jugak..kalau nak bagi biar bagi yang terbaeeekkkkkkkkkkk...


Apa yang dibelek tu Dina..?problem takleh on yer sayang?

Adik dengan sticker Mickey yang diletakkan dalam mangkuk makanan..

No comments: